Велика Дидактика
Про високий авторитет й міжнародне визнання Яна Коменського свідчить той факт, що його запросили у Швецію для реформування системи навчальної освіти. Саме там Коменський пізнає найбільшу істину: в ім’я майбутнього всього людства потрібно стати вище проблем окремої країни. Гуманістичні педагогічні позиції вивели його на шлях перетворення світу, а педагогіка перетворилася на засіб пізнання.
У 1657–1658 рр. в Амстердамі виходить у світ й відразу стає дуже популярною «Велика дидактика». Коменський, пояснюючи зміст свого твору, підкреслює: суть «Дидактики» полягає в тому, щоб відшукати засіб, за допомогою якого вчителя менше б учили, а учні при цьому більшому навчилися; щоб у школах панувала спокійна атмосфера. Він мріяв, щоб серед християн не було суперечок і збентеження душ, а навпаки: додалося б світла, порядку і миру. Він був переконаний, що навчання та виховання молоді у дусі духовності, моральності й успадкування нею культурної спадщини пращурів врятує світ від війн та крові.
Коментарі
Дописати коментар